Луганськ Інформ

Малеча отруїлася ліками та ледь не померла

Малеча отруїлася ліками та ледь не померла
99600 ПЕРЕГЛЯДІВ

Дівчинка з Нікополя випила спрей для лікування горла та потрапила до лікарні з отруєнням. Наразі потерпіла знаходиться у дитячому відділенні в стані середнього ступеня тяжкості.

4-річна дівчинка, родом із Нікополя, випила усю пляшечку спрею, обезболюючого та антисептичного засобу для лікування горла і потрапила до лікарні з тяжким отруєнням.

Особливо незвичний стан дівчинки помітила її мати, коли та підозріло довго спала вже протягом декількох годин. Ледве розбудивши донечку, виявилось, що малеча почувала себе надто втомленою та слабкою. Незволікаючи, перелякана жінка викликала швидку допомогу, що виявилось дуже правильним рішенням на той момент часу.

Карета швидкої оперативно доставила потерпілу дівчинку в 1-шу лікарню у інтенсивний відділ терапії м.Нікополь, де надали усю необхідну допомогу. За наявною інформацією від директора Дніпропетровського обласного центру екстреної медицини та медицини катастроф встановлено, що медики на місці промили їй шлунок через зонд, після чого доставили у дитяче відділення в стані середнього ступеня тяжкості.

Також було виявлено, що причиною отруєння став фенол, на основі якого виготовлений лікувальний засіб. Дана речовина є токсичною, а передозування якої може викликати ураження слизових оболонок, нудоту, блювоту, діарею і підвищене потовиділення. Інколи, у важких випадках, можливий розвиток набряку легенів, ураження печінки чи нирок, а також хімічні опіки при попаданні на відкриті ділянки шкіри.

Варто наголосити, що фенол безпосередньо впливає і на нервову систему й після періоду короткого збудження може призвести до паралічу дихального центру.

Для дорослих смертельна доза речовини складає приблизно від 1 до 10 мг , для дітей фатальною може стати доза від 0,05 до 0,5 г.

Теги: медицина, отруєння, діти